środa, 9 października 2013

Pierwsze Opowiadanko :3 znaczy na razie jego opis :P

Jako, iż, ponieważ, (niestety) nie mam prologu, troszkę o nim opowiem. Jest to romans, no i może reverse harem połączony ze sportem. Tak tak wiem, że to może być nie najlepszy pomysł, ale postaram się napisać to jak najlepiej. I będzie duuuuużo romansu, bo od dziecka jestem romantyczką :D geehee
zaczęłam to pisać po to, aby później stworzyć mangę na podstawie tej historii, ale kiedy do tego dojdzie to ja nie wiem (pewnie jak stuknie mi 80). Pewnie zastanawiacie się jaki sport wybrałam.... otóż będzie to....... (werble)....koszykówka! Przyznaję sie bez bicia, że zainspirowała mnie do tego pewna seria, pod tytułem "Kuroko no Basket". Jak ktoś oglądał to wie o co chodzi :D Aha, i proszę się nie śmiać, ale postacie przypominają z zachowania, te z mang shoujo, więc może to być troszeczkę nienaturalne dla polskich czytelników. (tak tylko mówię) xD.
Taksze...życzę wam powodzenia, abyście przebrnęli przez pierwszy i dalsze rozdziały, oczywiście wtedy kiedy je dodam :P

Biorę się za pisanie ^-^
Mizuno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz