środa, 9 października 2013

Cuś o Blogu.... O.o

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga :D
Pierwszy raz biorę udział w czymś takim.... więc proszę mnie za mocno nie hejcić. Na początek chciałabym wytłumaczyc co oznacza adres tej strony. Otóż "Ganbatte" po japońsku oznacza "daj z siebie wszystko" a to drugie słowo to oczywiście mój pseudonim (tak jakby ktoś nie wiedział).
Na wstępie chciałam też uprzedzić że raczej nie będę wstawiać postów regularnie ponieważ, bo, aczkolwiek, mam bardzo napięty harmonogram (koniec kropka) i chciałam przeprosić za wszelakie błędy gramatyczne, ortograficzne i tak dalej.
Teraz o tym co będę wstawiać (wiem że nie chce wam się tego czytać, ale co poradzę)
Generalnie, jestem w trakcie pisania mojego pierwszego, najpierwszniejszego (to było celowe :D) opowiadania więc liczę na kilka (duuuuużo) komentarzy na temat tego czy wam się podoba i czy mam to robić dalej. Bo jak się okaże że jestem beznadziejna to...to... no to trudno się mówi i poprostu przestanę  dzielić się ze światem moim brakiem talentu :D

To tyle na razie
Mizuno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz