wtorek, 29 października 2013

Ogłoszenia, przeprosiny i tak dalej :3

Przepraszam za długą przerwę, ale nastały czasu bez weny.. jestem w trakcie pisania  6 rozdziału więc trochę cierpliwości..

Kiedy tak se siedziałam i "rozmyślałam" wpadłam na pomysł stworzenia osobnych krótkich historyjek z członkami drużyny w pewnych sytuacjach z Mizuno. żeby było łatwiej podam jak się wszyscy nazywają i ich główne cechy. Wy tylko powiedzcie mi z kim i ewentualnie gdzie, a ja to napiszę ^-^ 
1.Hirose Takashi (główny więc nie wiem czy jest sens, ale jak ktoś by chciał... )
2. Adachi Kei (flirciarz. Jego też jest dużo ale...)
3.  Takagi Ryū ( ten zabawny. A przynajmniej taki miał być)
4. Mishima Naoki (głodomor)
5. Izumi Ren (nieśmiały)
6. Yamada Haruhiko (śpioszek)
7.  Kimura Kōsuke (bardzo emocjonalny)
A i jeżeli chodzi o główne opowiadanie to propozycjami też nie pogardzę.
Dziękuję. Amen.
Mizuno :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz